Daisypath Anniversary tickers

Aug 6, 2011

5bulan kami bersama

Assalamualaikum,

Hari ini adalah ulangtahun perkahwinan BE & Azmeer yang ke 5 bulan.. Hehe..still counting.. BE suka kira ulangtahun.. sama mcm ulangtahun kami bersama.. Org putih kat couple.. Hehe

Pada 6hb Mac 2011, adalah hari yang paling BE nervous. Sape tak nervous kan klau hr itu adalah hari pernikahan kite.. Only once in a life time. Tangan duk berpeluh, perut pun rs kecut je.. mcm2 lah perasaan timbul ms tu. Alhamdulillah,  dengan sekali lafaz BE bergelar isteri kepada Mohd Azmeer. Jom tgk gmbr..ckit2 je ye..hehe



Hantaran BE kepada Azmeer
Azmeer dh campai..tentu dia tgh nervous tu..hehe
Semua ketawa..Ustaz buat lawak sblm bermulanya akad nikah. Saje xnak bg Azmeer nervous
BE pandang sape ye..Semua org pandang Azmeer..Hehe
Sah...Sah...Sah...
Cincin untuk BE
Cincin untuk Azmeer
OUR LOVE WILL LAST FOREVER..

 -end-
~BrightEye~


5 comments:

BrightEye said...

malunya... (mood GATAI.. :-P ) eh x sangka mcm tu nya ramai yg dtg ek, x sedar pn..bru skg mlu.. hahaha...

BrightEye said...

Sayang BE: tulah sayang xmau pusing pandang tmpt lain tentulah sayang xtau begitu ramainya org di sekelilingi kite..hehe (^_^)

Catdy Nur Khadijah™ said...

sweet kan time tuuu..

Catdy Nur Khadijah™ said...

U pandang kat i laa.... i snap pic u...

BrightEye said...

Catdy: yeah sweet sgt2...hehe

Followers