Daisypath Anniversary tickers

Aug 18, 2011

Musim bakal ibu...

Hehe..rasa nak ketawa pun ada.. tapi ini lah kenyataan..
kat opis BE ada 3 wanita br kahwin tahun ini termasuklah BE... skrg dah ada 2 orang yang preggy.. yang permanent staff pun preggy.. Sampai K.Nor (my senior) pun dh worried..takut berjangkit..hehe
BE lum ada rezeki lagi..InsyaAllah dengan izin Allah BE akan dapat baby juga.. Nak yang tomei2..putih macam snow white..leh..? ikut citer tu, letak setitik darah kite ke salji.. nnt baby akan jadi putih macam salji.. Hehe..mengarutlah... itu hanya cerita dongeng...


No comments:

Followers