Daisypath Anniversary tickers

Aug 4, 2011

sakit tumit dan kaki..

Hi readers, 

Dah mamam ke pagi td..maksud BE sahur la..hehe..

Dengan leganya BE br dpt duduk di tempat BE ni.. dari jam 9 lagi BE duk berjalan ke sana ke sini..Turun bawah ambik dokument..BE terpaksa buat sbb pegawai ni x wat apa2 langsung dr minggu lepas lagi.. Dh lah BE ni byk keje.. huhu.. BE nak suruh org lain wat tp Big Boss suruh BE wat lak..sabar je lah.. tgh 'Period' ni..!! (Period tandanya tgh marah. itu ayat Azmeer.. klau dia tgh marah Azmeer kata tgh Period ni..) Haha..lawak..lawak..

Anyway..tajuk tu refer pada crite lain.. yg 1st tu sakit kaki jugak sbb byk berjalan tp tajuk tu camni.. 
Semalam kan, Azmeer nk g Solat Tarawih, mula2 BE ingat xnak pegi sbb letih tp tiba2 rasa nak pegi lak.. Hehe ngada2 kan.. BE g kat Surau baru.. besar jugak lah tempat dia. Bila dah campai pada jam 8.30 Be tgk kaum wanita ada dlm 5/6 orang je.. BE t'tanya gak mana yang lain, takkan byk ni kot.. Pastu 10min kemudian mula lah orang datang..Hehe.. Kaum wanita duk luar, bukan betul2 luar lah kira dekat dgn entrance. Floor dia marble. Solat pun dah mula.. sedap je angin tiup kuat kat luar..rasa nak tdo je.. Bila tgh solat tu, imam baca ayat yg agak panjang slps bacaan Al-Fatihah.. adalah dekat 5min kot.. 5min pun BE dh sakit tumit sbb berdiri lama.. Pastu leh plak BE t'lena dgn tidak sengaja..huhu sbb terlampau lama dia baca.. Masa tu rakaat yg ke 4 rasanya..

Sedar tak sedar dh nak kul 5.. alik nak bum terus..hehe xde lah.. tentu lah nek kene prepare utk b'buka bersama Azmeer n' family.. hehe

Selamat Berbuka.. (^_^)

~BrightEye~

No comments: