Daisypath Anniversary tickers

Aug 8, 2011

Tak mau tinggal sorang dah..

Hi readers,

Tgh watpe tu..? tentu la readers tgh baca blog BE ni kan..hehe
Mcm mana dengan puasa.. Skrg dh masuk minggu ke 2.. cepat masa berjalan kan..? hehe

Hari ni, Azmeer ada keje lebih masa, maka BE kene lah tunggu Azmeer habis keje..
BE akan duk kt opis Azmeer lah..BE xnak duk kat opis BE sorang2.. cukuplah dgn apa yang berlaku seminggu sebelum puasa BE duk sorang kt bilik BE. Jam 7mlm tepat ada bunyi bende tgh duduk atas kerusi kwn BE dan main pencil kat atas meja kwn BE.. Bila BE toleh belakang xde apa utk kali pertama, bila kali kedua bende tu main pensil BE cepat2 shut down komputer pastu terus turun bawah tunggu Azmeer ambik.

Pagi tadi BE pun dah pesan pada Azmeer ambik BE jam 5.30 atau sebelum kul 7mlm.. Be atutttt...Atut ada momok.. BE ni suka tgk crite hantu tp in reality takut lak..Ye ye BE mengaku BE mmg penakut pun...
Ada ke seorang perempuan berani tgk hantu..??

~BrightEye~

1 comment:

Catdy Nur Khadijah™ said...

brani tgk hantuuuu kt TV jer... hahaha...
i slalu rse cam ade something tgh dudu bwh meja... bile di tgk bakul sampah rupenye...