Daisypath Anniversary tickers

Oct 12, 2011

10 min interview..

Assalamualaikum,

sihat semua..? Hari ni BE dpt interview dr SPA.. awal pagi BE minum milo suam kt umah.. on d way ke SPA, sempat beli susu dutch lady strawberry kt pum station.. tgk jam lgi 30min. start kul 8am.. sempat lagi ni, terus Azmeer drop BE di dpn bangunan SPA. dah sampai je, perut lak wat hal..(ehem2 paham2 jelah ye.. klau nak interview ni mcm2 hal leh berlaku..hehe) Bila dh selesai semua, BE g daftar nama dan tunggu giliran utk ditemuduga.. dari jam 8am, tunggu punya tunggu baru jam 10 lbh pg giliran BE dipanggil.. dengan pening palanya, perut lapar lg punya lama tunggu.. adui..

Sebelum masuk bilik, BE byk bc doa utk tenangkan hati..Bismillah sblm buka pintu.. So far ok.. byk soalan dia tanya.. ada yang susah n ada yg senang.. klau bab politik tu mesti nak kene selit gak kan.. aduiiii.. tp Alhamdulillah, BE jwb dgn tenang walaupun agak nervous.. Dah hbs interview, BE terus ke pejabat.. rs mcm nak alik umah je sbb pala ni pening sgt.. rasa nak tdo je.. xde mood nak wat keje.. tp wat blog leh plak ye.. hehe

k tata..





2 comments:

Catdy Nur Khadijah™ said...

huhu... good luck.. mudahan dpt yer..

BrightEye said...

Catdy: InsyaAllah (^_^)

Followers