Daisypath Anniversary tickers

Oct 5, 2011

2 hari tanpa Azmeer

Hi readers,

Hari ni kan.. Azmeer g outstation 3 hari 2 malam di Port Dickson. bukannye jauh pun tp yg rs jauh tu Azmeer duk sana 3 hari.. consider 2 hari lah sbb hari ke-3 tu Azmeer dh alik dh.. Jadi hari ni BE duk umah mama BE lah.. xnak duk sorang2..atut...

Baru je terima sms dari suami tersayang yang dia baru je sampai PD.. katanya tmpt hotel tu cantik.. BE lupa nak tanya nama hotel dia duk tu.. klau cantik view dia ingat nak g bercuti kat sana lah.. leh x..? hehe

BE dpt interview dr SPA.. interview on the 12th Oct 2011.. doakan BE dpt ye.. k tata

P/s: BE dh rindu pada Azmeer... alik lah cepat...

No comments: