Daisypath Anniversary tickers

Oct 6, 2011

batuk tak hilang lagi

Selamat pagi semua..

Hari ni hari kedua Azmeer di PD.. rindu rasanya.. rindu yang amat sgt.. BE alik umah mama BE smlm.. dah sampai je, tgk mama & adik BE xde di umah.. Adik BE alik lmbt dr opisnye.. jadi BE sorang2 lah.. So BE masak nasi, mandi & solat. Selepas solat adik and mama br sampai.. BE dinner dulu sbb rs lapar sgt padahal kt opis mkn mcm2.. Ntah rasa cam letih sgt2.. batuk memanjang.. BE cuba nak elak dr kene batuk sbb bila batuk dia susah nak berhenti.. sakit dada yang amat.. mcm batuk kering.. ubat mkn gak.. kadang2 ada gak rasa jemu mkn ubat..

Hmmm..smlm BE tgk cerita Ghost Adventure dgn adik BE.. yg kali ni x seram sgt tp BE ada gak ajak adik tdo dgn BE.. lawak kan... ayoo penakut tul.. pastu slps tgk citer tu BE tgk citer lain.. pastu leh plak t'lelap.. then BE naik atas nak masuk bilik tp terus ke bilik adik bg tau yg BE nak tdo sorang..hehe..



No comments:

Followers