Daisypath Anniversary tickers

Nov 30, 2011

Kembali bekerja

Assalamualaikum,

Hari dh mula kerja balik.. liat betul nak g keje tp nak wat camne.. dh ada kat opis dh pun..huhu... smlm lupa nak set alarm..pagi td t'jaga dr mimpi..mimpi apa ntah, biasalah klau dh nak dekat subuh kite mimpi bende yg mengarut. Bila terjaga terus ambik h/p tgk jam.. dlm hati kata minta2 lah jam 3am rupa2nya dh dekat 5.30am. huhu ingat leh tdo lama lagi.. tdo alik jap lah pastu 5.45am baru BE bangun. jam 7.40 gitu dh campai opis.. ingat BE yang samapi dulu rupanya K.nor lagi awl drpd BE..xpe atleast ada gang, xde lah sunyi sgt.. pastu turun bwh g beli milo utk breakfast.. nak mkn kat bwh mmg dh x lalu dh.. dh jemu & mahal..

ok, hr ni byk keje yg BE nak siapkan.. esok dh bulan DEC 2011.. paper atas meja ni t pernah kurang, bertambah ada lah.. jadi kene la struggle skit utk siapkan sebelum thn baru.. have a nice day.. (^_^)


Nov 28, 2011

my hand art

hi readers...

Esk dh mula keje ke..? BE cuti lagi..hahaha (evil laugh).. leh relax2 lagi.. (^_^)
ok..just nak share dgn readers.. what do u think about my new art..? actually lukisan ni dh lama dh..start bout 2 months ago then BE missplaced sketch book ni.. pastu kemas2 rupanya dlm laci bilik bwh.. punya lah excited  nak habiskan lukisan ni.. Nothing much to say.. do leave a comment.. Good nite



nice tak.. i know it's a lil dizzy but i like it..hehe



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
With Love,