Daisypath Anniversary tickers

Nov 16, 2011

Anak kucing dlm bonet kereta depan

Mesti readers pelik kan..? macam mana anak kucing ada kat dlm bonet kereta depan. Sebenarnya BE pun xtau mcm mana kemetot tu ada kt dlm bonet tu.. mlm semalam hujan x henti.. kereta park bwh porch.. ntah bila masa kemetot masuk dlm tu..hehe tapi comel betul..

Setiap pagi, sebelum nak gerak g keje..Azmeer akan check bwh kereta, celah2 tayar.. pastu pagi tadi bila check smua tempat xde so Azmeer pun bukak la bonet depan kereta tu, tgk2 ada si kemetot tgh sedap duduk atas enjin tu.. haha mmg kelakar.. Azmeer x start enjin lg masa tu.. tp BE xleh lupa tgk kemetot tu bulat je duk atas enjin tu.. patut snap masa tu..hehe.. Jgn ia buat esk lagi dh..




No comments:

Followers