Daisypath Anniversary tickers

Nov 24, 2011

Encik tak pakai deodorant ke?

Kenapa tajuk psl deodorant..? Ada lah seorang driver di opis BE ni.. setiap kali masuk bilik BE mesti bau 'keti' dia kuat sgt.. Ya Allah, mmg pening pala masa tu.. bila dia dh kluar dr bilik, K.nor pun spray Ambi Pur kt bilik ni tp bau 'keti' tu msh kuat lg.. Bila dia masuk alik dia kata waginye bilik ni.. adoiii masih tak dpt tangkap lagi dia ni..dh lah masuk bili duduk kt tepi tu sambil angkat tangan..lagi lah naik bau dia.. sebelum ni pun sama camtu gak tp kali ni bau dia lagi teruk.. xde sape nak tegur ke..?? Maybe this time kite akn tegur dia.. seriusly takleh tahan..

1 comment:

Catdy Nur Khadijah™ said...

huhu... nnt BE hadiahkan dia deodorant... mesti dia terharuuu...

Followers