Daisypath Anniversary tickers

Nov 8, 2011

Ramai cuti lagi..

Assalamualaikum,

Hari ni BE keje.. yang lain masih bercuti lagi sempena menyambut Aidil Adha kelmarin.. ada yang cuti sampai rabu.. panjangnye dorang cuti kan.. klau alik kmpg jauh2 mmg lah sampai 2/3 hari dia ambik..

Pagi td punya lah rasa malas sgt nak bangun g keje.. rs letih sgt. smlm alik dari kmpg dekat jam 8 sampai umah.. leh thn lah jam dia dr Utara. Hari ni kene keje sbb ada bende penting y nak kene sediakan klau x nnt terlepas dan lmbt nak hntr due date dia.. Hari ni adik BE sedap je tido.. jeles tau..

k la..nnt sambung citer lg, nak breakfast jap.. sorang2..huhu.. tata



4 comments:

Zana Adieyza said...

selamat pagi BE! ciannya dia bfast sorang2..

pagi td pun zana liat nak bangun.. hihihi.. zana ni kononnya penat sgt, padahal husband yg drive.. huhuhu..

BrightEye said...

hehe..sama lah zana.. kite penat apa ye..? hubby kite yg lg penat drive jauh2..

BrightEye said...

ehem2..tau pn, penat ape agaknya ye,hehehe..penat buat kerja umah.. mcm2 isteri buat kerja umah, cian si isteri, yg paling penat sekali kene buat NESCAFE O yg sedap & sejuk utk abg..hehehe... love u sayang.. abg x tau ape bnde abg tulis ni, baca je lah, buat2 paham & buat2 je masuk dgn topik tu ye.. :-*

BrightEye said...

Sayang BE: itu smua dh tanggungjawab isteri.. nak wat Nescafe O tiap2 hari tu sudah biasa.. x susah pun.. letak gula and nescafe ciap. Love u too..(^,^)

Followers