Daisypath Anniversary tickers

Nov 21, 2011

Sakit hati..

Kenapalah orang ni suka buat keje main2.. Klau xnak ambik jawatan ni, better cr orang lain yg buatkan.. Ni semua bagi pada kite ni.. Tau lah keje kite ni sebagai Penolong je tapi bertimbang rasa lah skit.. tak nampak ke meja kite ni dah hampir jadi bukit.. lama2 jadi Volcano.. leh wat kite dpt migrain.. skg dh pening kepala dah.. jap lagi migrain lah ni.. Totally out of mood..



2 comments:

lisa_lisz said...

hi there..
sabar eaa..
nxt time buat baik berpada-pada jer kt depa semua tu..
melampauuuuuu!!!

BrightEye said...

lisa_lisz: Hi kak liz..didn't expect it was you utk skali pandang.. bila tgk lama2 cam kenal je org ni..hehe

Tgh bersabar ni sampai buat kite jd lapar dah..huhu..