Daisypath Anniversary tickers

Nov 10, 2011

Tanya suami, rupanya dia tido..



Hehe..a small funny short story..

Malam semalam BE tgh duk lipat baju sambil tgk movie HBO dgn Azmeer. Azmeer duk baring kt sofa lagi satu, mmg dia tgk movie skali lah masa tu. Adik BE duk kat meja makan layan game dia.. Masa tgh tgk tv tu BE ada tanya Azmeer psl citer tu.. Tak ingat BE tanya apa.. pendek je soalan tu pastu BE tunggu lah Azmeer respond tp ni senyap je.. BE letak baju ke tepi tgk Azmeer rupanya dia tgh sedap tdo... Hahaha.. malu2.. nasib baik adik BE tak dgr klau x tentu dia akan ketawakan BE..

-the end-

3 comments:

Zana Adieyza said...

zana selalu jer kena mcm tu.. hihihi

Simple Trust said...

HAHA..dah tau :P

BrightEye said...

Zana: kite kene tgk muka hubby dulu sblm tanya..nnt ckp sorang2 lagi..hehe

Adik BE: alamak..u ada dgr ek..? hehe