Daisypath Anniversary tickers

Jan 25, 2012

Suamiku Hot sgt

Salam semua..

Hari ni dh kembali bekerja.. readers camne lak..? ada masih yang sambung cuti lagi ke..? Huhu..BE pun nak cuti tp mcm sayang lak sbb BE nak ambik cuti pnjg pd hari lain. 

Apa yang BE termenung pagi td.. nak tau apa dia..? BE termenung pada suami BE.. Azmeer mmg tak perasan kot.. Masa kuar dari umah, dia panaskan enjin kete..waktu tu jam 6.30pagi lah.. BE dah siap kunci umah terus masuk dlm kete. Azmeer duk berdiri depan kete, sambil sebelah tgn masuk dlm poket and lg sblh tgn mcm biasa lah, smoke.. ada satu posing yg Azmeer wat nampak HOT sgt..haha.. BE senyap2 nak snap gambar dia tp gelap, klau pasang lampu nnt terperasan lak..so tak jadi lah nak snap.. suka tgk muscle lengan dia bila dia pakai kemeja lengan pnjg.. SO HOT..haha gediknye BE ni.. apa salahnya kite puji hubby kite kan..bukannya org lain pun.. hehe

*yg muscle BE ckp ni xde lah ketul2 sgt tau, BE geli skit.. tp muscle yg Azmeer ada skg BE suka.. 
"maintain camtu tau sayang.. Mmuaahh.. "



2 comments:

BrightEye said...

hahaha.... lama xdgr ayat hot sgt.. :-P

BrightEye said...

Sayang BE: hehe..Sayang hot sgt :P

Followers