Daisypath Anniversary tickers

Jan 24, 2012

Vector yg pertama kali..

Assalamualaikum,

Apa khabar semua..? Sihat ke..? BE ok lah.. semput sudah kembali menyerang diri BE ini.. cuaca x menentu, pastu ada mkn buah manggis.. Terlebih makan lah..huhu.. tak pasal2 suami tersayang bangun mengejut duk mencari inhaler (inhaler utk org yg ada penyakit asma) Sorry sayang..

Cuti panjang dh habis.. Sabtu sampai hari ni (last day raya cina). 4 hr cuti liat lah nak masuk opis alik. BE tak sambung cuti..rs rugilah.. BE nak ambik cuti panjang utk honeymoon.. sejak kawin ni x ambik honeymoon pun.. Azmeer byk outstation jadi kenelah tunggu hari yang sesuai utk pegi honeymoon. BE ada buat vector guna Adobe Illustrator CS3 (org graphic panggil ai. je).. nak tgk tak.. jom lah tgk sama2..


BE tanya pendapat Azmeer.. dia kata cantik sgt.. jd BE ada rs semangat nak wat yg baru.. (^_^)
Nnt ada kesempatan BE akan cuba wat muka orang lak..hehe

No comments: