Daisypath Anniversary tickers

Mar 14, 2012

Mimpi yg menakutkan

Selamat pagi readers,

Jam 3pg, BE terjaga dr mimpi.. BE mimpi mcm dunia nak kiamat.. Ya Allah, BE bersyukur yg BE masih bernafas lg hari ni..BE citer apa yg BE ingat ye..

Dlm mimpi tu BE ada di pantai naik ferry besar mcm ferry pinang tu..xtau pantai tu kat mana. BE sorang je masa tu, BE tak kenal sape pun.. bila dh nak turun dr ferry, semua tgh bersiap kt pintu kuar, ferry tgh nak parking kt tepi dan tiba2 ada bunyi yg dtg dr tgh laut tu kuar satu bunyi yg menakutkan. Mcm bunyi yg sama duk kecoh 1 dunia skg.. yg pernah berlaku awl thn br2 ni di Eropah, New york, Spain, Sarawak, byk tmpt lah rujuk sini. BE dgr sebiji mcm tu dlm mimpi.. Selepas bunyi tu hilang dlm beberapa saat, tiba2 di tgh laut naik mcm tsunami. bila laut tu tolak ferry yg BE naik, ferry tu dah separuh terangkat dan senget, hampir terbalik. BE pegang tiang besi kuat sambil baca ayat Kursi. Bila dh habis baca, ombak tu kembali tenang pastu terus BE terjaga..dr jam 3pg sampai kul 4lbh br BE lelap alik.. kul 5.40am BE bgn utk siap g keje..

-end of story-

 



2 comments:

MaryaYusof said...

As salam BE,

Uish, takut akak baca... Mungkin BE terlalu byk berfikir... Tp bagus juga untuk ingat buat diri kite kerana kiamat boleh jd bila2 masa kan... Ya, Allah takutnyee...

BrightEye said...

Waalaikumussalam,

hi marya..

agaknye BE terlalu byk pikir psl dunia skg ni kot. Mmg takut ms BE mimpi tu. rs cam betul je..