Daisypath Anniversary tickers

Mar 22, 2012

Not so good today

Hari ni masuk opis walaupun diri BE ni masih demam.. Pagi tadi rasa ok je, pastu kul 9pg sampai skg bdn panas alik.. Batuk tak henti2 pastu mula lah nak semput.. malas nak ambik halfday sbb ada keje nak wat tp jalan nak siapkan keje makin lama makin slow.. kepala dh berat sgt rasa nak tido je.. Lunch  pun mkn karipap yg x berapa nak sedap dgn air milo suam tp org tu wat milo panas..huhu.. Pastu kene minum air mineral byk dan byk..

Pernafasan makin lama makin laju dan cepat mengah..apa lagi BE capai beg ambik inhaler. Nak guna pun BE guna sorok2 sbb dorang mesti akan tanya.. malas nak jwb soalan dorang.. Ok la.. I just wanna express my feelings here..tata

    

No comments:

Followers