Daisypath Anniversary tickers

Mar 30, 2012

Takut mkn nanas

Hr ni ada jualan biasa2 di area opis BE.. walaupun x beli apa2 pun tp saje je nak cuci mata.. BE cuma beli makanan utk lunch  je..

Anyway, i have a woman's problem.. BE citer masalah BE pada mama dan mama tanya kene byk ke skit..? well segan nak bg tau..(dtg bulan).. Ini kali pertama BE kene paling lama iaitu 2minggu. BE mmg ada masalah hormon, doc. pun ckp mcm tu. kadang2 2bulan lbh x dtg bulan..bdn pun cam lesu je.. Jadi mama pesan pegi beli nanas yg masak.. jgn mkn byk.. ini hanya untuk cuci dlm.. BE mmg phobia nak makan nanas sbb masa kecik dulu BE makan nanas pastu lidah rs cam tajam.. huhu..pastu langsung tak makan dh.. Kawan BE kata nak makan nanas jgn minum dgn air skali mmg lidah akn pedih bab tajam.. So BE pun makan nanas tu, minum air pun dlm 30min kemudian.. sampai skg tak rs tajam dah..yeay..happy sgt..itu last dh xnk makan nanas lagi..

Leh wat lidah mcm budak ni tak..?
 

No comments: