Daisypath Anniversary tickers

Apr 30, 2012

kek yg tomei..

hi..ntah mcm mana BE leh bukak web ni.. nmpk kek ni menarik sgt.. dorang lukis guna edible markers.


ni pen yg boleh decorate atas kek/biskut..

Nak tgk tak kek yg BE ckpkan td..?

doodle cake 
So simple and colourful

doodle rainbow cake
very colourful inside out

Wish i have a birthday cake like this.. (^_^)





2 comments:

Azah Skaliskala said...

wow comel!
atas kek pun boleh doodle. hehe.
Nak dapat mana pen tu bE :)

BrightEye said...

@Azah Skaliskala

BE xtau mana nak dptkan tu..kat M'sia susah nak dpt rasanya.. BE ada cr dlm web tp byk kedai kek xde jual edible colour marker tu. :(

Followers