Daisypath Anniversary tickers

May 31, 2012

last day of May 2012

Assalamualaikum,

Cepat betul masa berjalan.. rsnya baru je pertengahan bulan Mei kan..? BE lah rasa mcm tu..hehe.

Kenapa kite rs mcm malas nak buat keje ye..? mungkin sebab dh nak dekat hujung minggu kan.. slow je nak wat keje.. Readers ada rasa mcm tu tak..? hehe..

Esok adik BE cuti sempena hari keputeraan Agong.. best kan..? Hr yg sbnrnya jatuh pada hr Sabtu ni..

Haha..xtau nak cerita apa lagi dh.. k lah bye2..

Yg baca blog BE hr ni terima kasih kerana sudi dtg dan baca cerita yg tak sehebat yg lain..hehe

Baby flying kiss for you..

May 30, 2012

Wordless Wednesday


Baru lepas nikah..at Subang Jaya residence.
06.03.2011

Followers