Daisypath Anniversary tickers

May 4, 2012

Blog kene hack..!?

Pelik dan tak paham..Kenapa blog BE kene hacked? BE selalu bukak internet guna Google Chrom, bila bukak terus kuar background merah (its says you've been hacked) tp bila kawan BE suruh cuba bukak guna mozilla ok la plak.. so wat masa ni BE guna mozilla..

Hari ni ada jualan, mcm biasa..BE akan beli selendang.. cantik sgt.. rm10 satu.. pastu beli kek batik seketul rm3 dan nasi beriyani kat cafe dengan milo suam Rm6.30 (sesuai ke minum dgn milo suam..dh favourite kite..hehe) Ayam masak merah dia sedap tp ayamnya tak cukup masak..huhu..urat merah lgi..uwekk..
Mood hari ni agak letih sbb...(hanya wanita je yg tahu..(^_^))

ok, nnt BE sambung alik.. tata..




3 comments:

Marya Yusof said...

As salam BE,

Ayam urat merah?? Pastinye uwek juge...heeeee...

Tak muak ke dear mamam nasi beriyani dgn milo... Kalau akak minum milo je da kenyang...hehehe... Tp kalau da kegemaran nak buat camna kan :)))

Marya Yusof said...

Lupa lak, maybe virus kot yg kena hack tu... :(

BrightEye said...

@Marya Yusof

Waalaikumussalam..
BE tak muak pun minum milo dgn mana2 menu sbb favourite..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
With Love,