Daisypath Anniversary tickers

May 17, 2012

Fashion tudung terkini

Assalamualaikum,

Selamat petang.. BE sebenarnya tak sabar nak alik keje ni sbb rindukan hubby BE (padahal br tgk muka dia pagi td, mlm smlm dan hari2 sebelum ni..)

Anyway, BE tgk byk fashion tudung skrg ni cantik sgt.. ada ikut style macam Hana Tajima, Yuna dan ramai lagi la.. BE pernah juga buat style mcm tu tp muka kite ni bulat lah, ada yg menjadi ada yang tak.. Bila cuba pastu nmpk bulat je muka BE wat muka pelik pastu bukak dan buat mcm style BE sendiri..haha..janji hubby BE still sayangkn BE..tul tak..? hehe


She is just natural beauty.. simple style but i see she use a lot of pins.. some are doesn't..



Simple but nice



Natural beauty


I like her picture because i admire her style and her appearance..


Rasanya nak dpt style mcm ni utk BE mungkin tak berapa nak sesuai kot sbb BE bum2..hehe

One hour and a half and i'm off to see my hubby..


 

2 comments:

Marya Yusof said...

As salam BE,

Pernah juga cuba2 style Hana Tajima tu tp mcm serabai lak akak pakai, makanya malas dah... lgpun Iman suka dok tarik2...huhuuuu...tension! Jadi tudung express menjadi pilihan klau nak kemana2 :)

Catdy Nur Khadijah™ said...

haha... style ni x best... ade byk lagi style lain.. kene laa type n error haha... now dah kuar balik tudung bawal.. with new style... huhu..