Daisypath Anniversary tickers

May 16, 2012

Lipas bau busuk..!!

Assalamualaikum,

Nak tahu cerita tak pasal lipas..? Tentu ramai geli dgn lipas kan..? Bila lipas lalu jalan atas kaki kite, terjatuh atas kulit kite mesti rasa geli dgn kaki yg tajam tu.. BE tak takut lipas sbb BE rs geram dan BE ada gak ikut perangai papa BE sendiri..hehe.. Hubby BE mmg 'takut' lipas sbb dia geli.. (bdn tough camtu leh takut lipas tau..hehe..jgn marah ye sayang). BE ikut mcm papa BE..bila nmpk lipas BE akan spray. Dia tak mati terus so BE ambik dia punya misai ke apa ntah masuk dia dlm toilet pastu flush..Kejam kan..?? Macam tu lah papa BE wat..hehe. Pastu cium tgn bau lipas..Eeeee xde ler kite nak wat camtu..BE terus cuci tgn dgn sabun yg byk sampai hilang bau.

Hari ni rasa tak cukup tido disebabkan LIPAS. Tgh sedap2 tido, BE mcm ada rasa bende tajam berjalan kat atas muka. BE ambik dgn lajunye BE campak. Pastu BE ingat nak sambung tido lah tp BE bau ada mcm busuk sgt..BE rimas dan terus pergi cuci muka dan tgn dengan sabun byk biar hilang bau tu.. Pastu bila masuk bilik, BE dgr ada bende berjalan dekat dgn tepi tilam.. BE ambik fon pasang lampu BE spray dia byk2. Lipas tu naik atas tilam, BE ambik bantal tepis dia sampai tercampak pastu spray lagi..hahaha.. Mmg masa tu BE mcm tgh berkungfu dgn lipas. BE pandang hubby cedap je dia tido..huhu.. Pastu lipas tu dah terbalik, dh nyawa2 ikan (nyawa2 lipas ada tak..? hehe).

Dengan lega hati ini maka BE sambung lah tidoo tp lmbt gak nyenyaknye..


-the end-

Favourite Cartoon
(xde kene mengena dgn cerita BE tp dorang lipas gak) hehe

P/s: ada readers berani dgn lipas tak..? 


No comments: