Daisypath Anniversary tickers

Jun 14, 2012

Kereta dah sihat, BE lak tak sihat

Assalamualaikum,

Hari ni BE masuk opis kul 10.30pg sbb kereta takleh start.. Dah lama tak tukar bateri baru.. Masa nak gerak pagi tak kereta duk semput takleh hidup.. BE dan hubby masuk umah balik dan hubby call org utk hntr batteri baru.. kul 9 lebih org tu sampai, BE pun layan farmville and Sim dlm fb jap..hehe pastu non stop duk selesema.. Mmg rs cam nak demam je, dh brape byk tisu BE guna. Rs nak terkoyak je hidung ni.. kul 9.30 lebih BE gerak g keje dgn hubby.. BE tertido dgn hidung tersumbat..aduhhhh bikin rimas aje..

Sampai opis, BE makan yogurt BE beli smlm..dap tau.. teringat lak breakfast yg kak marya post hr tu..hehe




No comments:

Followers