Daisypath Anniversary tickers

Jun 16, 2012

Semput akibat jerebu

Assalamualaikum,

Selamat berhujung minggu... Dh lama BE tak update blog kan..? Dengan keadaan yg tak brape sihat blog BE pun tgh rehat lah..hehe. Sejak ada jerebu ni makin menjadi2 dan makin tebal, BE kerap kene semput.. tanpa sape2 tahu kecuali suami dan keluarga BE.. kadang2 duk semput kt opis BE diam je.. kadang2 ambik inhaler tanpa kesedaran dorang.. klau dorang tahu 1 opis tau BE tgh duk semput..soalan mesti sama dan malas BE nak jwb.. Dh ambik inhaler tu lega lah rasanya..

Asthma Attack

Pagi tadi jam 7 pagi gitu lah, BE semput teruk..ingat nak pegi ambik gas sendiri tp bdn tgh lembik.. BE goyang bdn hubby byk kali minta tlg dia ambikkan.. Nak panggil nama hubby pun suara x kuar..huhu teruk kan? Cian hubby tgh sedap tido BE kejut dia sampai dia terkejut dan terus bgn. Dh lama BE tak kene semput teruk camni, biasanya yg ringan2 je.. Ni sebab jerebu, semput BE bertambah teruk. Harap2 cuaca di Malaysia bertambah baik seperti dulu.. Seksa tul klau kene semput teruk.. rs mcm dh nak... Astaghfirullahalazim..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
With Love,