Daisypath Anniversary tickers

Jun 21, 2012

Teringat zaman kecik2 dulu

Assalamualaikum,

Mesti readers teringat masa kecik2 dulu bila baca kat bawah ni..hehe\
Bila teringat mmg kelakar..rasanya ada ke zaman skrg wat mcm kite dulu..??

1. Buka kipas meja , cakap dengan kipas sebab nak dengar suara bertukar. 

Description: http://2.bp.blogspot.com/-pQIdOJbGVpw/TyISDlMGpNI/AAAAAAAABAk/qyCjU9ihPLE/s320/memori+63+upload.jpg

2. Naik kereta dan tengok bulan. Ingat bulan tu ikut kita. 
Description: http://3.bp.blogspot.com/-Teb-Z-5ue4U/T69L7zYqX4I/AAAAAAAABFE/YFydgEMfzhA/s320/memori%2B69%2Bupload.jpg

3. Naik basikal, boleh lepas tangan dari "handle", rasa hebat. 
4. Masa sekolah, ade orang bagi milo percuma, lepas ambil sekali menyamar jadi orang lain, ambil milo lagi sekali. 
5. Masa sekolah, ade orang dtg jual vitagen/susu/buku/barang, bawak balik list, mintak duit nak beli kat mak bapak.
6. Lukis burung guna huruf M atau V
7. Lukis matahari di penjuru atas kertas lukisan dan antara bukit
8. Masa kecil fikir bentuk hati yang sebenar macam ni ---> 

9. Tutup pintu peti ais perlahan lahan, sebab hendak tengok lampu peti ais padam. 
Description: http://1.bp.blogspot.com/-Nz8_UPUKQII/TwarPryFrBI/AAAAAAAAA-s/ClfrP7974W8/s320/memori+60+upload.jpg

10. Kalau tak siap kerja sekolah , sengaja tinggalkan buku latihan di rumah.

11. Pergi dekat peti ais tempat freezer atas tu dan bubuh muka kasi sejuk. 
Description: http://1.bp.blogspot.com/-yvVNb6Zog4s/TvKVJEHbvRI/AAAAAAAAA90/5bEcIyLW49o/s320/memori+55+upload.jpg

12. Main game Pacman atau Mario
13. Main lubang tikus
14. Mintak biodata kawan2
15. Kalau pergi shopping mesti pergi tempat TOY dulu.

16. Buat jet kertas 
Description: http://3.bp.blogspot.com/-dOlYavHnQAQ/TtHZKzb3omI/AAAAAAAAA44/WPSFlPChurk/s320/memori+35+upload.jpg

17. Tengok Power Rangers, Flashman, Maskman, etc.
18. Lawan pemadam
19. Penggal/Tuju selipar 

20. Main bubble wrap 
Description: http://3.bp.blogspot.com/-oI9kRNjnf-A/Tu4Hi_kYm9I/AAAAAAAAA9A/SJxoGaubTqg/s320/memori+52+upload.jpg

21. Minum air panas dlm piring 
Description: http://4.bp.blogspot.com/-dc0ECiKH5Mo/Tr6WMgtYD4I/AAAAAAAAAyc/097PqDA55nc/s320/Memori+15+upload.jpg
  

No comments:

Followers