Daisypath Anniversary tickers

Jul 13, 2012

dh alahan mkn ayam la plak..

Assalamualaikum..

Readers dh lunch? Makan yg cedap2 ke..? Hari ni rehat awal kan..kan.. jadi BE kuar dgn opismate.. kakak2 BE ni ler nak beli barang baby.. BE ikut je sbb BE suka tgk baju2 baby kemetot.. setiap baju BE suka, BE akan sentuh, pegang dan tgk bentuk dia.. dpt sentuh jadi ler..hehe

Pagi td kan, BE mkn bihun goreng yg tak berapa nak sedap, pastu ternampak rendang ayam nmpk cedap lak so BE ambik lah seketoi kecik je.. Satu ketoi ayam yg kecik tu ttp kira RM2 gak..tak berbaloi langsung.. Pastu kan bila dh habis mkn, muka BE naik gatai.. BE lupa yg BE kene stop mkn ayam dulu sbb bila setiap kali mkn ayam muka naik gatal especially tepi mulut.. mula lah dh naik mengelupas klau garu atau gocok skit. Klau tgk kt cermin dr jarak jauh mcm air liur basi lak kt tepi mulut BE..putih2 je..haha.. itu lah kulit BE mengelupas..klau sapu cream pedih tu.. Mcm mana la leh terlupa, sedap punya pasal main ambik je ayam tu..huhu..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
With Love,