Daisypath Anniversary tickers

Jul 25, 2012

McD Chicken Foldover

Assalamualaikum,

Dah 5 hari BE sahur bende yg ringan tp leh tahan sampai berbuka lak tu.. cuma pagi tadi BE sahur minum air sahaja sbb tak lalu nak makan..semput pagi tadi..setiap kali BE minum BE akan baca Selawat 3 kali supaya xde rasa haus ketika berpuasa.. itu tips drpd mama BE.. 

Hari ni gaji masuk kan..? Rasa nak berbuka McD chicken Foldover tp klau nak beli skg nnt sejuk..klau beli time alik takut tak sempat tentu beratur panjang.. huhu.. Next time lah.. Klau beli awal2 nnt org ingat kite ni tak puasa..x mo lah camtu.. tau lah kite ni ada 'hari wanita' so terang2 la nmpk kite ni mcm tak puasa padahal kite ni puasa.. klau ada budak kecik leh la dia duk sebelah kite kononya budak tu nak makan..hehehe..

Ada tak orang buat macam tu..? hehe



No comments:

Followers