Daisypath Anniversary tickers

Jul 17, 2012

Mcm tau2 je kite nak g jauh..


Assalamualaikum,

Gmbr di atas adalah kucing kemetot kami yg cukup manja.. Ada 3 ekor kemetot di rumah.. Yg dlm gmbr ni rsnya yg bongsu sbb manja dia lain mcm skit.. terlebih manja. Sebelum BE dan hubby BE g Penang hr Sabtu lps, hr jumaat tu BE duk kemas baju. Tgh duk kemas2, si manja ni selamba duk masuk dlm bag terus tido.. Aii mcm tak bagi kite pergi je.. BE br siap separuh letak bj dlm bag. Pastu tgk dia duk tido tak sampai hati lak nak angkat dia jd BE letak aju kt tepi dan wat keje lain. Ingat si manja ni akan bgn, tgk jam dh dekat sejam dh dia dk dlm tu.. cian tul. Tgk jam dh lewat dah nak tido dh ni jd hubby BE angkat la dia.. Bdn si manja ni lebih je..haha kecian sgt2.. Hubby letak si manja ni dekat dgn Gemuk (ibu si manja), terus sambung tido dgn bdn lembik.. 

Hari Ahad balik je, terus meow2 tiga kemetot tu.. rindunye.. Esok nak g lagi ni..ntah apa si manja akan buat lak..

No comments: