Daisypath Anniversary tickers

Aug 17, 2012

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum,

Hari ni berpuasa yg ke 28 hari.. Esok last day bulan Ramadhan.. Sesiapa yg tak puasa hari ni, pastikan dpt gantikan puasa ye.. Yang mana belum bayar zakat Fitrah silalah bayar ye sebelum tibanya bulan Syawal. 

Hari ni macam biasa BE keje tp nak buat keje tu agak slowwwwww sgt sbb nak cuti dh kann..? Maka hari ni mmg ramai orang yg masih bekerja akan ambik halfday..Sama lah dgn BE..hehe

Pagi tadi nak pegi keje jalan agak clear, tp pg ni slps kul 9pg mau jam gak kan..? Byk manusia pelbagai bangsa balik kampung masing2.. Sila pandu dengan cermat, ingat lah orang yang tersayang.. Tagline lama dan masih guna sampai bila2..hehe


BE dan hubby BE ingin ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin kepada readers semua.
Semoga perjalanan anda selamat sampai ke destinasi.
May ALLAH S.W.T Bless you all..

Wassalam..(^_^)


No comments: