Daisypath Anniversary tickers

Sep 14, 2012

Guna mop untuk lap singki..??!


Mmg menjijikkan..bukan kali pertama tp dh kali kedua makcik cleaner ni lap singki dgn menggunkan mop yg biasa org mop lantai.. (mop mmg guna utk lap lantaikan takkan singki plak) tp ini adalah fakta dgn dua biji mata BE ni nmpk jelas makcik tu lap singki dgn mop.. Bayangkan lah kite kuar masuk bilik air selalu gak nmpk makcik ni lap lantai yg penuh dgn air, lap tandas mangkuk lg..erkkkkk kembang lak tekak BE ni.. nak muntah dibuatnya.. Dah la kite selalu guna singki utk cuci muka, cuci tangan, bila nak ambik wudhu kite gosok gigi kan.. Masa BE masuk toilet BE nampak lah dia duk lap sinki dgn mop pastu kelam kabut dia letak mop kat bawah n keluarkan kain kotor dr poket dia, sambung lap sinki tu pastu mop lantai terus keluar.. xyah nak berlakon lah makcik.. dh jelas apa yg BE nmpk.. Patut la singki mcm bau masam..erkkkkk mesti mop tu dh berlendir...

Ya Allah, makcik ni tak pikir ke..? Mmg kali ni nak report pada ketua bahagian ni.. Nnt x pasal2 kitorang kene sakit virus disebabkan cleaner ni..



No comments:

Followers