Daisypath Anniversary tickers

Sep 3, 2012

Syawal ke 16

Assalamualaikum,

Tak sangka kite dh pertengahan bulan Syawal.. Masa berjalan begitu pantas kan..? So far BE x byk g open house tahun ni.. Ada yg jauh, jd BE duk umah je.. 

Hari ni BE puasa hr yg ke....dua..Hehe. Masa byk lgi kan utk puasa syawal.. So ada lg tinggal 4 hr utk puasa syawal.. Yg puasa ganti tu akan puasa jugak tp lmbt hbs la..paham2 je la ye..hehe. Batuk BE ni dr awal puasa sampai skrg tak hilang2 lg, ms teruk tu BE ambik ubat batuk khas utk org Asma jd agak lega skit lah walaupun ubat tu kuat sedikit sbb bila BE mkn ubat tu bdn BE jd shaky skit dan mengantuk. So nak makan ice-cream x dpt lah..huhu.

Mcm mana dgn raya readersI..? Tentu meriah kan..? Dapat duit raya tak...?



No comments: