Daisypath Anniversary tickers

Oct 21, 2012

layan kerenah anak kucing

Assalamulaikum,

Hari ni mmg tak pergi mana, saje nak rest kat umah.. Hubby tido lmbt smlm sbb duk layan movie kt lappy.. skrg dia tgh sedap tido di bilik dan BE lak layan internet sambil layan kerenah anak kucing ni yg br 3/4 minggu.. BE panggil dia putih sbb dia mmg putih dan ada mcm pakai stoking warna kelabu.. comel giler.. dr smlm lg duk bersin2..hehe cian dia. Tgh menaip ni mata BE duk layan gelagat putih ni, ntah nape tibe2 aktif sgt setelah tido dgn maknye, gemuk. Abg kakak dia tgh tido pun, putih selamba duk gigit muka dan telinga dia. Yang kakaknye layan gak tp yg abgnye wt dekk je..haha.



skg putih tgh tido sbb penat main lah tu..tomeinye..rs nak genggam dia kuat2..(ish cian la plak)

tgh hujn lebat ni sedap tido ni tp mata tak ngantuk lah plak.. layan movie jelah..hehe. tata






No comments: