Daisypath Anniversary tickers

Nov 20, 2012

Bye2 my 1st bouquet flowers

Sudah 8 bulan BE simpan bunga ni.. Hadiah anniversary drpd hubby tersayang.. BE sayang nak buang sbb itu bunga kali pertama hubby bg. Sebelum ni ms gatai2 couple dulu hubby bg sekuntum je.. bunya matahari..hehe tp ni kali pertama hubby bg bunga sejambak dgn color yg menarik wat hati BE terpikat..chewahh..

BE bg tau hubby yg bunga hubby bg dah kering sgt2 cuma tinggal bunga purple je tak pudar warnanye so hubby kata buang jelah..ambik yg bunga purple..yg lain buang.. (sayang tp kene buang gak sbb dh ada kulat kt bunga tu..) si bye2 my bouquet of flowers..

Bila kuar dr bilik tgk bunga tu dh xde..huhu (~_~)




2 comments:

Marya Yusof said...

As salam wbt. BE

Apa khabar? Akak pun ada experience simpan bunga pemberian hubby masa dulu... tp skrg semua dah buang sb dah jd tmpt pembiakan nyamuk! hehehee... hubby pun tak kisah so, buang jelah... akak mmg suka munga & hubby pun tahu tu... bertahun2 bunga tu disimpan dr zaman cintan cintun lagi... ada lebih 5-6 thn kot...

Takpe nnt suruh hubby beli yg lain pulak maybe bunga plastik ke? tahan lama! ngee~~

BrightEye said...

Waalaikumussalam,

BE sihat Alhamduillah.. harap k.marya sihat juga hendaknye..
Akak lg lama simpan..Nk beli bunga plastik kene ada bau wangi gak...hehe