Daisypath Anniversary tickers

Jan 3, 2013

Mood malas

Assalamualaikum,

Selamat pagi.. dah sarapan ke blum.. Hr ni BE malas nak wat keje tp terpaksa wat gak.. Tau tak keje tahun lps x siap lg ni..nak key in data semua..adoiii dh lah kite sorang je yg wat.. klau ada org lain kaco utk wat keje lain minta maaf lah ye.. BE ada dua tangan 10 jari je ni.. klau BE leh guna kaki mmg terer lah kan..haha.

Td driver opis BE bagi nasi lemak 3 bungkus. BE tak makan sbb BE dh bwk bekal roti telur khas buat daripada mama.. Mama siap wat bekal utk hubby BE lg..hehe cute kan..? BE bagi lah ns lemak tu pd kwn2 lain. Sebenar0benarna, BE tgh diet..hehe hoho..

Smlm BE dpt diary baru. sama mcm tahun lepas punya cuma cover dia agak texture skit.. Tp kan diary tahun lepas pun BE tak pernah guna..hehehe BE masih guna diary tahun 2011 sbb buku tu mmg best.. tinggal brape2 page je yg kosong..

Hari ini BE alik umah hubby kt selayang.. rindunye dgn putih, gemuk, hitam dan kemetot...(itu nama2 kucing BE).. Sblm BE alik ke umah mama BE di puncak alam, putih (yg paling kecik) x sihat.. kurus je dia.. BE ambik kain basahkan dgn air suam lap2 muka dia dan mata dia yg penuh dgn tahi mata.. dia relax je.. pastu BE letak kt tepi. Masa BE tgh tgk tv, BE terasa ada bende dtg duk atas riba BE rupanya putih.. alahai...comelnye dia. Jd BE usap badan dia sambil baca ayat kursi dan al-fatihah supaya dia cepat sembuh. 3 hari kemudian, BE singgah selayang, adik ipar ada kat umah.. Hubby BE tanya putih mana, dia kata ada kt luar sorok mana ntah. Hubby tanya lagi sihat tak dia.. Adik ipar kata nmpk sihat je.. Dalam hati BE kata syukur Alhamdulillah...dgn berkat doa BE utk putih sembuh akhirnya sihat jugak dia.. 

Opps dh lari topik dh..hehe



2 comments:

::EIDA:: said...

Dah dapat diari? Ida tak dapat lagi... ntah pape lahaiiiii....

BrightEye said...

ye ke..lmbt lak..xpe esok, lusa, tulat dan hari yg berikutnya eida dpt la nnt..(^_^)