Daisypath Anniversary tickers

Jan 7, 2013

Tak selesanya..

Assalamualaikum,

Hari ni cukup x selesa sbb BE duk bersin dr jam 5 pagi.. sejuk sgt kot sampai nak bernafas pun kene bukak mulut. Tp BE keje gak hr ni makanya semakin teruk lah flu BE ni sbb aircond kt opis ni kuat terutama bila xde orang. 

Pagi tadi BE pergi perhimpunan bersama Perdana Menteri kite. Jarak BE dgn PM dlm 10meter.. nmpk lah muka putih dia yg tgh duk berucap. Tak sangka, hari ni adalah hr pertama bersama PM pada awal 2013.. (bangganya kite). Agak berpeluh skit lah sbb panas.. sampai sana jam 8pg, dh terpacak dpn Blok A tu.. BE tgk semua wanita duk kipas diri masing2 sbb panas.. nyesal lak BE tak bwk kipas pastu dgn sokseknya lg..BE g sana naik bas.. jam 8.15pg kami semua nyanyi lagu kebangsaan dan 1Malaysia (maaf ler BE tak hafal lagu 1Malaysia, BE nyanyi ms chorus je..haha.. "Kita Satu Bangsa, Kita Satu Negara, Kita Satu Matlamat..OooOoo... Kita Satu Bangsa, Satu Negara..Kita Satu Malasyia).. Haa tu je yg BE ingat.. Hehehe.. Kul 8.30pg dh hbs dh..masing alik ke pejabat.. opis BE dekat je, bus plak tak xde utk balik jadi BE dan kwn alik jln kaki je lah tp tu lah, BE mengah dan semput sbb jln jauh dan panas.. BE xnak pergi dh sbb asma..sekali cukup lah ye..huhu



1 comment:

Ratu Hatiku said...

Bestnya dpt tgk PM secara dekat... seumur hidup pernah sekali je bersalam dgn PM :D

Followers