Daisypath Anniversary tickers

May 6, 2013

Nak tahu cara untuk memastikan ayam anda selamat untuk dimakan

Assalamualaikum,



Dah tgk video ni..?

Mmg agak geli dgn apa yg dikeluarkan dr ayam tu kan..? Aini dh cuba dh.. setiap masakan yang nk dimasak, Aini akan guna biozone food purifier ni.. Kegunaan dia untuk menyingkirkan bahan pencemar, toksin, bau busuk/hanyir dan memelihara nutrien dlm makanan.

Ramai antara kita yg tak tahu, bila makan dirumah pun belum tentu makanan itu selamat untuk dimakan. Contohnya:
AYAM
Readers tahu tak, ayam yg kita makan sebenarnya telah disuntik dengan antibiotik/bahan kimia untuk jadikan ayam tu cepat membesar dan tahan penyakit, antibiotik/bahan kimia itu akan kekal didalam walaupun ayam itu telah dicuci dgn air byk kali. Dan akhirnya antibiotik/bahan kimia itu masuk kedalam tubuh kita.

image from Mr.Google

Jadi, bagaimana kita nak memastikan makanan yg dimasak dirumah selamat untuk dimakan oleh keluarga dan anak anda? 

Jawapannya: BIOZONE FOOD PURIFIER

Satu-satunya product penapisan makanan yang selamat untuk penyikiran toksin dari makanan dan mengurangkan risiko untuk mendapat canser  atau penyakit lain yang berpunca daripada makanan .


Biozone Food Purifier menggunakan proses pengkhususannya iaitu menyatupadukan bahan perintang ozon bagi mengubah oksigen (O2) menjadi ozon (O3).Ozon merupakan satu element pemusnah kuman dan bakteria semulajadikan .  Ozon akan kembali menjadi oksigen setelah menjalankan fungsi untuk menyingkirkan bahan-bahan pencemar. 

Proses purifikasi selama 30 minit


Buih mula  terbentuk yg merupakan toksin dan bahan chemical.
Biasanya toksin tersembunyi dibahagian lemak



Buih semakin banyak terbentuk dan bau pun mulai busuk.


Hampir 30minit, fatty acid semakin tebal dan busuk.



semakin tebal buih terbentuk


fatty acid diangkat dgn menggunakan chopstik.
Ia melekat pada chopstic tu


Percubaan membakar buih tersebut.
Surprisingly, fatty asid  tersebut tidak dapat dibakar atau cair malah menjadi keras.
refer to this link [klik]


Cuba bayangkan, jika kita makan ayam setiap hari selama 10 tahun akan datang tanpa membuat purifikasi pada ayam tersebut, berapa banyak toksin yang terkumpul dan kekal dalam badan kita ?

Sayangi diri dan anak-anak anda.
Pastikn Biozone Food Purifier
ada dirumah anda untuk kepentingan 
kesihatan anak-anak anda

Harga sangat berpatutan
Warranty selama setahun.


Klau berminat boleh emel Aini,
noorainimohdhalim@yahoo.com
or 
sms/watsapp: 012-3004324

Free demonstration..

Have a nice day

With Love,

7 comments:

::EIDA:: said...

glup ! ida kureng dengan ayam.. ida suka makan ikannnnggggggg...

Noor Aini said...

hehe.. ikanggg pun boleh guna biozone gak..leh buang dia punya bau hanyir..(^_^) not need to wash again n again

Noor Aini said...

Biozone boleh gunakan pelbagai fungsi purifikasi ke atas makanan: Daging / Buah-buahan / Sayur-sayuran / Makanan Laut / Herba. Ia dapat menyingkirkan bahan-bahan pencemar daripada makanan dan memelihara nutrien dalam makanan.

Video kt atas tu hanya ayam, klau utk makanan lain mcm sayur yang dh hampir layu, bila dh jalani proses purifikasi ni sayur itu akn kembali segar. Kalau buah-buahan pula sbg contoh buah epal bila dibelah 2, separuh epal tu kite jalani proses purifikasi dan separuh lg kite biarkan begitu shj (sama ada atas meja atau di dlm peti sejuk). Perbezaan yg kite akn dpt bhgn epal yg menjalani proses purifikasi tu akan jadi lbh rangup dan lmbt menjadi lebam kekuning-kuningan. Utk separuh lg bhgn yg tidak menjalani proses purifikasi akan jadi sebaliknya..

Sbnrnya byk lg kegunaan biozone food purifier ni.. Bukan setakat utk makanan, utk menghilangkan bau di dalam peti sejuk kt rumah pun boleh.. (^_^)

Fatemah Abdullah said...

waaaaw...bagusnya aini...
ni baru akak baca pasal Biozone ni iya sangat bagus laa :)
boleh tak tahu harganya berapa???

terima kasaih aini kerana kenalkan Biozone pada kami :)

Noor Aini said...

Sama2 kak..nnt aini msg akk.. (^_^)

Innanie | Ariffin said...

Gulp!!! iyek..... ayooo dah lah kita suka makan ayam kan. nasib baik kat rumah dah ada biozone satu!!!!

Noor Aini said...

Tulah.. mmg geli bila tgk semua fatty2 keluar..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
With Love,