Daisypath Anniversary tickers

May 15, 2013

Wrong Turn

Assalamualaikum,

Readers pernah tak tgk citer Wrong Turn.. Itu citer yang Aini paling tak suka dan jijik sgt2 sbb citer tu tentang orang makan orang.. mmg giler sgt.. Aini tahu aini suka tgk citer horror, thriller ni tp xtau nape citer tu agak scary lah.. uweekkk.. belah, potong orang mcm potong daging lembu je.. Serius la.. klau sape2 yang berani tgk lah pastu kome kt Aini pendapat u.. Ntah nape tiba2 teringat kat citer tu..

   

  


Aini tgk Wrong Turn 2 je.. pastu xnak tgk tgk dah walaupun citer tu dh sampai 5..
Klau citer Twighlight to leh lah tgk berkali-kali..sbb actor dia handsome..haha


With Love,

No comments:

Followers