Apr 15, 2018

Mama happy I'm also happy..

Assalamualaikum,

Happy weekend semua.. You all pegi berjalan mana hari ni? This weekend Aini duk rumah je..hehe

Image result for hot weather

Lately ni cuaca agak panas, bahang.. ada angin pun masih rs bahang kan? Ahad lepas masa nak pegi kenduri kawin kawan anak mama, mama tanya Aini selama ni bayar bil brape RM sebulan. Aini jawab biasa2 je.. in my mind there must be something that mama wanted to tell me. sekali betul.. mama said bilik mama panas..setiap kali nk solat especially waktu Zohor bilik mama mmg bahang sbb matahari direct ke bilik mama. I ask mama nk pasang aircond ke, mama macam nak tp kesian sbb nak bayar bil bagai. I said it's ok, nnt Aini bg tau Azmeer. That time hubby di luar kereta. I tell hubby bout the aircond that mama wanted and he just simply said ok.. 

Semalam (sabtu), mama aini pi kursus haji di Masjid Puncak Alam dari jam  8am hingga 6ptg. So kawan hubby dtg pasang aircond bilik mama dulu, selepas mama balik she was so happy and tear almost drop. I'm happy coz she's happy. And today my hubby add another aircond for the living room so incase if we're totally hot or during the family gathering we can use the aircond to make them feel more comfortable.

Hubby ada tanya nk pi jalan2 tak sebelum puasa.. I said Melaka sbb mama teringin nak pi sana.. dah lama sgt mama tak pi Melaka. So we might be going early May, tunggu suami adik aini balik dr Miri. 3h2m ok la.. tp belum decided nak duk hotel mana.. rasanya awal minggu May mesti ramai cuti sebab Labour Day kan..?

ok til then, i will jot more bout myself or something great stories to share with you guys.

With love,
Aini





Followers